داستان تلخ تومور بدخیم کریم باوی
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۳۷۰۲
او بازیکنی مربوط به روزهای سخت فوتبال ایران است. آنطور که خودش زندگی نامه اش را تعریف می کند متولد 1344 در آبادان ست و با شروع جنگ در حالی که نوجوان است به کرج می آید. آنجا با اکبر یوسفی ومرحوم بابک معصومی در زمین های خاکی بازی می کند اما در شانزده سالگی به جبهه می رود. در حالی که قصد دارد بعد از دوسال و نیم لباس نظامی گری را همیشه به تن کند در یک مرخصی در تیم منتخب فردیس برابر منتخب تهران آنقدر خوب بازی می کند که امیرقلعه نویی بازیکن وقت شاهین او را به یکی از بهترین تیم های آن زمان تهران می برد.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
باوی اما اینروزها با بیماری سخت و شرایط دشواری زندگی می کند هرچند دو سه همبازی قدیمی به کمکش آمده اند. نزدیکترین آن ها اکبریوسفی دوست و بچه محل قدیمی کریم باوی و بازیکن سابق تیم پاس و تیم ملی است. یوسفی درباره شرایط حال حاضر کریم باوی گفت:" آقا کریم خوب شرایطش زیاد خوب نیست. یک تومور بدخیم مثانه و بیشتر کلیه اش را تحت تاثیر قرار داده است."
او افزود:" او در بیمارستانی در کرج بستری بود و امیرقلعه نویی ، حمید استیلی و حمیدکریمی که از خیرین کرج است کمک کردند توانستیم با بیمارستان تسویه حساب کنیم. الان هم داریم تلاش می کنیم که کارهایش را انجام بدهیم و بتوانیم در یک بیمارستان خوب در تهران ادامه کارهایش را انجام بدهیم"
بازیکن تیم ملی ایران در جام ملت های 96 درباره شرایط بیماری کریم باوی گفت:"اولین مرحله آنطور که پزشکان گفته اند این است که باید کلیه برداشته و سپس یکسری مراحل درمانی انجام شود. البته کریم حال روحی اش خوب است اما از نظر جسمی خب مشکل دارد. "
او با اشاره به تلاش هایی که برای انجام مراحل درمان باوی صورت می گیرد گفت:" آقایان قلعه نویی و استیلی و کریمی تا امروز کمک کردند. من با آقای خلیلیان رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی هم صحبت کردم. قرار شد فدراسیون پزشکی ورزشی او را در بیمارستان خوبی که تحت پوشش این فدراسیون است بستری کند."
یوسفی درمورد رابطه اش دوستی اش با کریم باوی گفت:" ما بچه محل هستیم. آقا کریم اخلاقش طوری است که نمی گوید مشکل دارد. اما با من خیلی راحت است و دوست دارد کنارش باشم. اصولا به کسی رو نمی زند. "
باوی اینروزها تنها است. همسر و فرزندانش ایران نیستند و تنها دوست نزدیکش اکبر یوسفی است که بیشتر کارهایش را انجام می دهد.یوسفی در این رابطه گفت:" بله آقا کریم تنها است. شاید خودش هم اشتباهاتی کرده باشد اما دل خیلی مهربانی دارد."
او اضافه کرد:" من خواهشم این است که واقعا به پیشکسوتانی که ملی بوده اند و برای تیم ملی بازی کرده اند توجه بیشتری شود. امثال کریم باوی در فوتبال ایران بازهم هست. او مهاجمی است که علی دایی از او به عنوان یکی از سرزن های برتر آسیا نام برد. بارها برای ایران شادی آورده است. امیدوارم این چیزها که می گویند در حد حرف نباشد و واقعا به این کسانی که برای ورزش این مملکت زحمت کشیدند توجه بیشتری شود."
منبع: پارسینه
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
پل استر، نویسنده شهیر آمریکایی در گذشت
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،وی علاوه بر کتابهایی چون «سه گانه نیویورک»، فیلمنامه نویس «دود» وین وانگ و کارگردان فیلم «لولو روی پل» بود.
آستر با انتشار اولین کتابش با عنوان «اختراع انزوا» با تحسین منتقدان روبه رو شد.
نصرالله شیرینآبادی نوازنده پیشکسوت ویولن شامگاه یکشنبه نهم اردیبهشت در سن ۷۵ سالگی بر اثر ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.
جایگاه او به عنوان یکی از برجستهترین نویسندگان آمریکایی با مجموعهای از سه داستان مرتبط با هم که به عنوان «سهگانه نیویورک» منتشر شد، تثبیت شد. این ۳ کتاب شامل «شهر شیشه ای» (۱۹۸۵)، «ارواح» (۱۹۸۶) و «اتاق قفل شده» (۱۹۸۶) هستند. کتابهای سهگانه برای پرداختن به پرسشهای اگزیستانسیال، با موضوع رمان پلیسی بازی میکنند.
جویس کارول اوتس، رماننویس، در سال ۲۰۱۰ نوشت، آستر برای «داستانهای پست مدرنیستی بسیار شیک و معماییاش که در آن راویها بندرت قابل اعتماد هستند و بستر داستان دایم در حال تغییر است، شناخته شد».
داستان های او اغلب با مضامین تصادف، شانس و سرنوشت بازی می کنند. بسیاری از قهرمانان او خود نویسنده هستند و مجموعه آثار او خودارجاعی است و شخصیتهایی از رمانهای اولیه دوباره در رمانهای بعدی ظاهر میشوند.
منتقد مایکل دیردا درباره آثار آستر مینویسد: از زمان «شهر شیشهای»، اولین جلد از سهگانهاش در نیویورک، آستر سبکی شفاف و اعترافی را به کمال رساند، سپس از آن برای نشان دادن قهرمانان سرگردان در دنیایی به ظاهر آشنا استفاده کرد که به تدریج با تهدیدهای مبهم و توهم احتمالی، مملو از ناراحتی فزاینده میشوند.
آستر خالق ۱۸ رمان بود که از این میان چندین عنوان به فیلم تبدیل شده اند که «موسیقی شانس» از آن جمله است.
او بعدها خودش فیلمنامههایی نوشت که با فیلمنامه «دود» (۱۹۹۵) با بازی هاروی کایتل، ویلیام هرت و جیانکارلو اسپوزیتو شروع شد. وی با این فیلمنامه جایزه معتبر ایندپندنت اسپرایت را برای بهترین فیلمنامه اول کسب کرد.
همکاری او با وانگ ادامه پیدا کرد و این دو به طور مشترک دنبالهای به نام «آبی در چهره» را کارگردانی کردند که دوباره کایتل و اسپوزیتو به همراه لو رید، میرا سوروینو و مدونا در آن بازی کردند. آستر در نوشتن فیلمنامه «مرکز جهان» اثر وانگ نیز نقش دارد.
سال ۱۹۹۸، آستر همراه کایتل، سوروینو و ریچارد ادسون فیلمنامه «لولو روی پل» را نوشت و کارگردانی کرد. او سال ۲۰۰۷ در فیلم «زندگی درونی مارتین فراست» با بازی دیوید تیولیس، ایرنه جاکوب و مایکل ایمپریولی بار دیگر همین وظیفه را انجام داد.
رمان «۴۳۲۱» آستر در سال ۲۰۱۷ در فهرست نهایی جایزه من بوکر قرار گرفت.
۲۲۰۵۷
برای دسترسی سریع به تازهترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901648